streda 2. decembra 2015

A tieto Vianoce si užijem.


Je december, ľudia čakajú  na decembrovú výplatu (prípadne si požičiavajú z nebankoviek na hodinky pre drahú, drahého) a pomaly začína komerčný ošiaľ a predvianočný kolotoč. Reklamy v telke, letáky v schránkách, wishlisty v mms-kách, všade vianočné ,,zľavy”. Rozmýšľame čím uspokojiť najbližích, musíme všetko upratať, vyzdobiť, nakúpiť…robíme si zoznamy, čítame články ako to celé zvládnuť a nezblázniť sa.

December - mesiac, kedy máme naopak spomaliť, tešiť sa, užívať si pečenie s blízkymi, pohodu pri telke, prechádzky v prírode. No nie je to naopak? Nervy z toho, že už je upratané, ale niekto (manžel, deti) si dovolil urobiť pohodlie vo vlastnom dome, stres z toho, že čo tento rok zase kúpiť svokre a strašný pohľad na šéfa, keď je treba ísť do práce aj 23.12.


DOSŤ. Tieto Vianoce si užijem, spolu s Miškom, s priateľmi, s malinkým synovcom a celou rodinou. Budeme punčovať, počúvať koledy, pôjdeme do lesa na stromček (moja obľúbená tradícia). Ak sa mi bude chcieť piecť, napečiem, ak sa mi bude chcieť upratať, upracem, ak sa mi bude chcieť smiať, budem sa smiať, ak budem mať chuť prejesť sa, urobím to…tak ako počas celého roka. A darčeky? Tie sú našťastie v mojom okolí druhoradé, prvé miesto má vianočná atmosféra, klábosenie, radosť a pokoj.  









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára