utorok 29. decembra 2015

Ne(obyčajné) Vianoce.

Zdobili sme byt, piekli sme, smiali sme sa, oddychovali, prechádzali sa, veľa čítali, pozerali rozprávky a sledovali, či príde zmena počasia. Taká klasika. Veľa jedla, veľa pitia, sladkostí. Aj keď som tento rok musela, presnejšie chcela odolať, pretože od septembra skúšať život bez cukru. Zatiaľ je to v normálnej miere, kedy nenútim ostatných a nepresviedčam ich o tom, aký jed je v každom zákusku. Som spokojná sama so sebou, pretože paradoxne som viac svieža, mám viac sily a nepoznám únavu. Omyl, že bez cukru, človek nemá energie sa u mňa potvrdil. 
Klamala by som, kebyže poviem, že Vianoce boli tip - top. Neboli. Sneh chýbal. Cestujeme každý rok za rodinou a snehom na Oravu. Tento rok prišlo obrovské sklamanie v podobe tepla a blata. Sneh sme si užili 13.12. (na foto) keď sme si boli v lese pre vianočný stromček. Všetko zlé je na niečo dobré a novým zážitkom bol pre mňa vianočný beh na Orave. Uvidíme čo nám prinesie Silvestrovské počasie v Tatrách.
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára