streda 10. februára 2016

Ples.

Výnimočný večer, ktorému predchádza dlhá a dôkladná príprava. Lístky sú kúpené aj mesiac vopred a ja nás musím nejako vyzbrojiť, vyzdobiť. Počas plesovej sezóny absolvujeme maximálne dva plesy spolu s priateľmi. Stojí to zato, tancujeme, pijeme, jeme, bavíme sa do rána bieleho.  A celučkú nedeľu dospávame.

Tento rok padol výber na veeeeľa trblietok. Nová kabelka, náramky, náušnice svadobné, topánky z Paríža a nová vôňa od veľmi zlatej osôbky z Mary Kay. Jedna pre mňa a jedna pre Miška. Aby som nebola veľmi narcis, Miškovi som handmade prispôsobila motýlika, aby ladil so šatami.

Už len make - up, vlasy a ide sa!










2 komentáre:

  1. Šaty v kombinácii s upraveným motýlikom vyzerajú úžasne! Verím, že ste si to obaja poriadne užili ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tomu ver, bolo parádne...a motýlik má opäť nový šat, aby ladil tentokrát k bodkovanej košeli. Trblietkavú látku som rozstrihla a nalepila som novú. Ešteže existuje lepidlo na textil :)

      Odstrániť