utorok 9. februára 2016

Oversize.

,,Žena by mala mať ženské krivky“ hovoria nám muži staršej vekovej kategórie. Vraj teraz nemáme ani rici, ani cici. Mladšie vekové kategórie, mládenci, sa radi obzrú za napasovaným sakom, svetríkom, obtiahnutými šatami. Našťastie bundičky končiace v polovici krížov sú (dúfam, že navždy) v zatratení.


V lete cvičím, plávam, behám, bicyklujem a krivky sú celkom ok.  NO dá sa, aj keď neviem kde beriem to sebavedomie?! V zime to nie je taká paráda a keďže som rada v teple a neukážem ani rici, ani cici, kúpila som si oversize kabát. Mojo tomu nerozumie a opakuje, že ho mám vymeniť, že mi je príšerne veľký. Rozumejte je to chlapec z mladšej vekovej kategórie, teda sa rád obzrie... Bude však musieť počkať do leta. A čo vy, aký je váš vzťah k oversize kúskom? 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára