streda 6. januára 2016

Spomínate na časy keď, ste boli pri zachýtavaní momentov obmedzený 24., prípadne 36. snímkovým filmom? Bola som tesne po mature a naši ma po dlhom prosíkaní pustili na leto s partiou kamarátok zarobiť si. Barcelona, leto, pláže, pamiatky. A ja som mala jeden film. Počas 3 mesiacov som si dala záležať, čo odfotím a čo nie. O desať rokov fotím ako divá, sprava, zľava, detaily, krajinu, portréty, s filtrom bez, potom  mažem, upravujem, triedim a ukladám celé hodiny.


A čo vyvolanie - resp. tlač a zakladanie do albumu? Kde je čaro fotky v rámiku? Naša svadba bola 2.8.2014. A hádajte kde máme uschované fotky z nádherného životného medzníka?  Na jedinej kópii CD . Neverím na predsavzatia, ale jedno som si tento rok predsa len dala: PÁR NAJKRAJŠÍCH FOTIEK VYTLAČÍM A ZALOŽÍM DO ALBUMOV.  Nech mi o pár rokov, keď na ne natrafím, vybehne slza nostalgie. 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára