pondelok 4. januára 2016

Dreams.


Som nejako pozadu. Viem. Množstvá článkov o bilancii starého roka a predsavzatiach do nového roka ste už čítali. Nemôžem zato, jednoducho celé mi to dochádza neskoro. Až po silvestrovskom a novoročnom ošiali. 

Aký bol rok 2015? Môj bol nádherný – úspešný a štedrý.  Začala som behať, oslávili sme s mojom prvé výročie svadby, stali sme sa krstnými rodičmi, začali sme budovať naše víkendové hniezdočko – chalúpku v oravskej prírode, kúpili sme letenky do New Yorku.  Toto všetko sme si mohli dovoliť vďaka perfektnej práci, ktorá je náročná, ale oboch nás baví, posúva dopredu, inšpiruje k novým ideám...A konečne som začala písať svoj vlastný blog :)

A aký bude rok 2016? Z vlastnej skúsenosti  vám poviem, že bude len taký, aký si ho vytvoríte vy! Smejte sa, pomáhajte, plánujte, makajte na sebe a pôjde to. Prídu aj zlé chvíle (u mňa to boli minulý rok nejaké zdravotné a aj rodinné problémy), ale nakoplo ma to, nepoddala som sa a idem ďalej. Nie sú to len tupé slová do vetra, verte mi, zobuďte sa, vstaňte a začnite si tvoriť vlastné šťastie!

Držím palce!


mon




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára