sobota 21. novembra 2015

B -DAY,

Priznám sa. Vek 28. A stále si to nepripúšťam. Veď mám všetko. A prídu aj deti, na ktoré sa všetci dokola vypytujú. Neverím na katastrofický medzník 30-tka. Pracujem, cestujem, užívam si svoje záľuby -  varím, čítam, vyrábam sviečky, behám a cvičím. S mojom si staviame víkendovú chatku, predstavujem si budúcnosť, víkendy na chalupe s deťmi v prírode, výlety na horách, lyžovačky. A nie, neplačem, že už som stará, že ešte nemám deti, že nemám priateľov, že  nemám peniaze, že všetci sa majú lepšie a že ma všetko bolí. Lebo pre niekoho, je to možno klišé, ale to aký mám život som si zariadila ja, lebo iba ja som strojcov svojej spokojnosti a šťastia. Verte nič nepríde samo, teda prestaňte nariekať, nekonečne sa sťažovať a vezmite rozhodnutia do vlastných rúk. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára