utorok 13. októbra 2015

Red.

Červená. Farba ohňa a energie, vášne a vzrušenia, farba tepla, krvi a lásky. Môj šatník je simplicitný, minimalistický, dosť konzervatívny. Nachádzajú sa v ňom len dva kúsky v horúcej červenej (popis a foto mňa v nohavičkách, som tu pre kvalitnejší obsah tohto príspevku, radšej nevložila). Basic lodičky na nižšom opätku, ktoré sa ľahko kombinujú s džínsovinou, little black dress, alebo k teplákom??? To som ešte neskúsila, ale mohlo by byť. Druhým ohnivým kúskom je môj kabátik, ktorý dodá jesenným sychravým dňom teplejší nádych. Naposledy som ho mala cez víkend na tripe vo Viedni a nedalo sa mi v ňom nevyfotiť na jednej zo staníc metra.





lodičky - Altero, nohavice - Bershka 



kabát - George
nohavice - Bershka
topánky - Humanic
šatka - Lindex
kabelka - Motivi

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára